Keputihan ada solusinya

Assalamualaikum. Anda trauma dengan masalah keputihan? Risau tentang Solat anda?? Risau dengan kesihatan vagina Anda?
Risau dengan Keintiman bersama suami?? Risau dengan rakan sekeliling yang pasti terhidu baunya.

Jom kita bongkarkan Rahsia cegah kerputihan.




Terdapat 5 Punca Keputihan
  1. Keputihan yang disebabkan infeksi Jamur (Kandidosis vulvovaginalis)
    Keputihan berwarna putih kekuningan berupa gumpalan-gumpalan seperti kepala susu. Terasa sangat gatal, panas dan menyebabkan nyeri setelah membuang air kecil dan nyeri saat berhubungan seksual.
     
  2. Keputihan yang disebabkan infeksi Parasit (Trikomoniasis)
    Keputihan berwarna kuning kehijauan, bentuknya kental, berbau tidak enak. Keluhan lain yang dapat menyertai adalah adanya rasa nyeri saat berhubungan seksual, perdarahan setelah berhubungan seksual dan perdarahan di luar siklus menstruasi.
     
  3. Keputihan yang disebabkan infeksi bakteri (Bakterial vaginosis)
    Keputihan berwarna keabu-abuan, bentuknya agak pekat,, berbau hanyir . Bau hanyir lebih menusuk setelah berhubungan seksual dan menyebabkan darah menstruasi berbau tidak normal. Keluhan lain yang dapat menyertai adalah rasa gatal dan terbakar pada daerah kemaluan.
     
  4. Pertanda Kanser
    Keputihan berwarna kecoklatan, terdapat tompok darah dan berbau busuk. Keputihan dapat berlangsung dalam waktu lama, tidak respon terhadap pengubatan apapun dan dapat disertai rasa nyeri saat berhubungan seksual.
     
  5. Vaginitis karena Alergi/Iritasi Bahan Kimia (krim, cairan, bahan semprot, wewangian)
    Keputihan akan menjadi lebih banyak, berwarna kuning keputihan, dapat cecair atau kental. Keluhan yang dapat menyertai adalah rasa gatal, terbakar, nyeri dan kemerahan pada daerah kemaluan.

Saya mengesyorkan anda untuk mencuba produk shaklee iaitu alfafa shaklee..Sebelum itu,kita tinjau dahulu testimoni dari pengguna alfafa shaklee




Apa sebenarnya alfafa ni?
-Para penyembuh purba telah mempelajari melalui pemerhatian selama beberapa abad yang lalu dan Shaklee pula mengesahkan melalui sains hari ini bahawa alfafa adalah gudang zat. Ianya dikenali sebagai Raja Segala Tumbuhan.


Shaklee Id(892490)
Facebook Ummi Aisyah Ahmad Marzuki
Page Vitamin sekeluarga
No whatsapp 0104097803

'Terima Kasih Kerana Mendapatkan Produk Shaklee Daripada Saya.Saya Bertanggungjawab Dalam Membimbing dan Memberi Servis kepada anda..

No comments :

Post a Comment