Bagaimana nak join shaklee tanpa bayar

Assalam semua.

Mesti anda seorang pengguna shaklee yang tegar,,anda seorang yang meminati perniagaan online...pernah terfikir tak?? anda telah banyak rugikan masa yang ada...sekarang produk shaklee sudah jauh ke hadapan...Pernah tak, anda fikir,dengan membeli barangan shaklee anda boleh menjana pendapatan dengan banyak..

Berbalik kepada tajuk kita hari ni..BAGAIMANA NAK JOIN SHAKLEE TANPA BAYAR
 dan dikenali sebagi free member dalam shaklee..


okay..di sini saya akan terangkn bagaimana cara nak join shaklee tanpa bayar.

Terdapat 2 caranya:-
>>>Modal rm650
-anda dapat barang shaklee
-anda tak perlu bayar yuran rm65
-anda dapat bonus sebanyak rm31

>>>Jualan rm650
-guna stok saya sendiri
-anda tak perlu keluarkan modal 1 sen pun
-anda cuma promot barang shaklee
-tak perlu pergi pos(sebab saya akan tolong poskan)
-tak perlu bayar yuran rm65
-anda dapat bonus sebanyak rm31.

Produk shaklee sangat banyak dan sangat laris. Lihat gambar berikut






                                     Set nutriWhite shaklee




                                       Set Enfusell shaklee



Krim losyen Herbal Blend



                                         Set Penjagaan Rambut



                                                            Set Penapis Air Shaklee

dah selesai ikuti 2 cara tadi..saya akan key in data anda untuk proses Pendaftaran Secara Percuma


Borang Online


yezaaaaaa.....tengok...shaklee dah maju tau sekarang.Kalau dulu kena pergi branch..sekarang???.hanya dihujung jari sahaja..

bila dah selesai key in data..anda akan dapat sms dari shaklee
iaitu ID dan pasword..bila dah dapat...so.boleh log in terus website shaklee

APA PERLU DIBUAT BILA SAH JADI AHLI



ada 2 saluran nanti ye..sama ada anda daftar hanya untuk makan sendiri ATAUPUN amalkan dan berniaga..

Saya ada group untuk mereka yang hanya nk makan sahaja, untuk mereka yang ingin berjaya dalam shaklee...So, dengan rendah hatinya saya ingin maklumkn..adalah keputusan yang terbaik untuk anda daftar shaklee dengan free member.

Saya bukan jenis peniaga yang hanya ambik untung semata-mata. Selepas saya dapat payment dari customer,saya akan folow up mereka setiap minggu..saya akan bagi jadual pemakan shaklee dengan mereka..saya pernah dapat keluhan dari customer mengenai dealer yang main lepas tangan.So amat penting untuk anda pilih siapa dealer yang terbaik.

Antara Kelebihan Menjadi Ahli




Selebihnya nanti tentang cara untuk cari pendapatan melalui shaklee,saya akan terangkan apabila anda sah bergelar ahli...Terima kasih sudi membaca entri saya kali ini.

Saya bersedia untuk bagi free consultant untuk anda sekeluarga..Kesihatan amat penting bagi menjamin keluarga yang bahagia.

Hubungi saya di talian>> 0145995344
facebook.. >>>>ummi aisyah ahmad marzuki
whatsapp.>>>0104097803




No comments :

Post a Comment